سه شنبه 1 آبان 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611988
  • 11 مهر 1403
  • 16:02
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پیشرفت و کیفیت ساخت اسکلت و تیرهای فلزی تقاطع غیرهمسطح «شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی» بررسی شد

با حضور شهردار کرمان؛

پیشرفت و کیفیت ساخت اسکلت و تیرهای فلزی تقاطع غیرهمسطح «شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی» بررسی شد

شهردار کرمان گفت: به‌منظور بررسی ایمنی و مقاومت تقاطع غیرهمسطح «شهید حاج‌یونس ‌زنگی آبادی»، پیشرفت و کیفیت ساخت اسکلت و تیرهای فلزی تقاطع غیرهمسطح رصد می‌شود.

به گزارش کرنا‌، محسن تویسرکانی، ظهر امروز در بازدید از روند ساخت تجهیزات فلزی تقاطع غیر‌همسطح «شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی» در شرکت «نوین‌گهر حدید‌کاران» کرمان» که با حضور معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی و معاون مالی و اقتصادی  شهردار و با حضور مدیران زیرمجموعه شرکت پیمانکار انجام شد، هدف از این بازدید را بررسی پیشرفت ساخت تجهیزات فلزی پروژه سه‌راه «‌شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی» ذکر کرد.

وی افزود: در این بازدید روند ساخت تجهیزات و ساختار فلزی این تقاطع مورد بررسی قرار گرفت.

تویسرکانی، از برطرف‌شدن مشکلات مالی پیشِ روی پروژه و تجهیزات ساخت آن خبر داد و گفت: پیشرفت ساخت اسکلت و تیرهای فلزی این تقاطع نیز، به‌روز خواهد شد.

وی، شرکت مسئول ساخت تجهیزات و تیرهای فلزی را زیرمجموعه شرکت «محورگستر جهاد نصر»، پیمانکار پروژه مذکور اعلام و بیان کرد: کار در این کارخانه با نظارت شرکت مشاوران طرف قرارداد طرح تقاطع غیر‌همسطح «شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی» و تحت نظارت مهندسان کارخانه انجام می‌شود.

شهردار کرمان، تعداد تیرهای تقاطع غیرهمسطح در پروژه مذکور را ۱۸ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۱۲ تیر، ۲۷ متری و شش عدد دیگر، ۴۷ متری است.

وی، یادآور شد: روند ساخت تقاطع غیرهمسطح «شهید زنگی‌آبادی» سرعت مطلوبی دارد و موانع این پروژه به‌طور مستمر رصد و برطرف می‌شود.

0